*ابر تیره می بارد روی دریای هراس انگیز*

چشمها را باید شست.جور دیگر باید دید...

*ابر تیره می بارد روی دریای هراس انگیز*

چشمها را باید شست.جور دیگر باید دید...

نم بارون...

وقتی نمی بارون می زنه وعطر گلها همه جا رو پرمی کنه

وقتی کودکی باچشمان پاک وقشنگش به من نگاه می کنه

اون لحظه است که وعده با تو بودن رو بالاتر از وعده بهشت خدا می خوام

وقتی گلها از خواب ناز غنچه بودن بیدار می شن

وقتی نوای سازی به دلم می شینه

باورکن

او لحظه است که بیشتر از همیشه دوست دارم

باورکن ، دوست دارم....

                                                           ..... تقدیم به هرکی که دوسش دارم.....

نظرات 9 + ارسال نظر
رندان یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:16 ق.ظ http://rendaan.persianblog.com/

دوست عزیز- سلام
بابت وبلاگ قشنگت تبریک
یه خواهش داشتم: آیا شما شعر کامل(آتش در نیستان ) رو دارید؟همینی که در عنوان بلاگتون یه بیتشو زدین<
اگه داریدَ به من مرحمت نمایید.. بسیار ممنون می شم.
با سپاس

[ بدون نام ] شنبه 17 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:14 ق.ظ

خوب بور ولی !هنوز خیلی جا دارید ها!!

علیرضا یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:07 ب.ظ http://nadaram

وبلاگ قشنگی ساختی
معلومه دلتو یکی شکونده
چاکریم

غریب ا شنا یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:05 ق.ظ

سلام... خیلى باحال بید
شعرات خیلى جیزها که از دست دادم یادم اورد کاش.........هیج وقت نمیدیدمش یا من.....

مینا پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 09:58 ق.ظ

سلام
خیلی عالی بودش انشا الله همیشه در تمام مراحل زندگیتون موفق و همیشه همینجور پیشرفت کنید عزیز
براتون همیشه بهترین ارزو دارم
این هم تقدیم خودت
تو عزیز نازنینی...بهترین گل روی زمینی .....توی افرین گرفتن
تو خود۱۰۰ افرینی

تقدیم به غریب اشنا (مینا) پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:07 ق.ظ

عزیز......... این دل که میلرزدمیان سینه تو
این دل که دریایی وفا و مهربانی است
این دل که جز با مهربانی اشنا نیست
این دل.دل تو دشمن توست
از دل حذر کن!!!!!!!!!

محسن جمعه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 07:52 ب.ظ

هادی عزیز در کوچه پس کوچه های دلتنگی همیشه به یادم باش.

مریم جمعه 15 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:22 ب.ظ

هادی این آقا علی رضا خوب فهمیده نه؟
اگه این متن ......

مریم یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:33 ب.ظ

سلام دوباره اومدم یاد اون موقع اما تغییری نکرده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد